Chantal van Sundert

Aanval van een slang, iemand wordt vergiftig, monniken met kap rennen weg…

Een vorig leven misschien? In India, de atmosfeer ademt dit uit.

De persoon die wordt aangevallen is licht goud. Ze geeft licht en spiritueel ver ontwikkeld.

.Tegenovergesteld in kleur zijn de monniken met donkere kappen en de gouden verlichtte persoon.Er staat iemand naast haar. Het lijkt een vertrouweling. Een gouden vogel, kraai is te zien.. Ze spreekt met dieren.

Acryl op papier

Afmetingen 62 cm x 72 cm, inlijsting met glas en houten lijst. Lichtgele passepartout.

Een wat ouder werk alweer maar een mooi werk.

Voorverkoop!

Volgend jaar exposeer ik in de kerk van Rolde, Drenthe. Tot aan de expos geef ik 20% korting op alle werk.

Voor info stuur een pb!

EĆ©n reactie op ā€œIn the spot lightā€

Plaats een reactie

Hey!

Als ik mijn werk moet omschrijven geef ik het liefste steekwoorden, zoals;

As it is in heaven

Explosies van kleur en energie. Soms met handen geschilderd. Mediamieke kunst met boodschappen. Neuro Art. Er steeds wat anders in te ontdekken. IntuĆÆtieve betekenisvolle kunst. Een betekenis die U en ik er zelf aan geven door af te stemmen.

Wat telt is wat de kunst met U doet.

Join the club

Stay updated with our latest tips and other news by joining our newsletter.