Kunst Bankje; kom je naar mijn kunst kijken op 16 September A.S. ?

Op 16 September stellen ik en andere buren in Amsterdam Noord hun bankjes open en stel ik mijn mijn bankje open voor de deur om kunst te komen kijken. Iedereen die komt krijgt thee/koffie en wat lekkers. En er is tijd (om over de kunst) te kletsen.

Het bankje is geopend van 11: 00-14:00 uur. Bij slecht weer praten we binnen.

Ik heb een raamexpositie ingericht in mijn woning aan de Ranonkelkade 12a in Amsterdam Noord/van der Pekbuurt.

IMG_2683

De schilderijen wisselen maandelijks. Ook zijn er kaarten te koop van de Kunst. Ik kan dan ook meer vertellen over mijn werk. Kom je gezellig langs? Laat maar weten of je komt, of kom spontaan.

Graag tot dan!

De Ranonkelkade is goed te bereiken vanaf Amsterdam CS, met de Pont naar Buikslotermeerplein. Vandaar kun je fietsen of bus 35 nemen , 1 halte en halte Grasweg uitstappen . Dan is het nog maar 5 minuutjes lopen.

Zet alvast in jouw agenda!

https://www.facebook.com/chantalvansundertkunst

Bankjescollectief; het grootste openluchttheater ter wereld

 

 

5 thoughts on “Kunst Bankje; kom je naar mijn kunst kijken op 16 September A.S. ?

Geef een reactie

