Uitgelicht uit de Raam expositie van Augustus

Helen  van vorige Levens 2

vorige levens 2

Dit schilderij gaat over de dood, transformatie,mijn verhaal van een vorig leven in India waar ik opzettelijk werd vermoord door een vergiftigde slang bestraft voor daad van overspel. Dit speelde rond 1200 na christus. Het is een dierbaar schilderij voor mij en ik vind het bijzonder hierbij de tekst met jullie te delen.

Rechts achter zie je de dood in monnikskappen weglopen. Links onder is mijn ziel en lijf al op aan aan het gaan in spirit. Mijn tweelingziel die ik ook in dit leven ken staat bij mij. De slang en een kraai staan rechts van mij. Mooie warme kleuren die aan India doen denken.

Trauma’s uit vorige levens bepalen hoe je in dit leven omgaat met bepaalde dingen. Het kan belangrijk zijn aan deze trauma’s uit vorige levens te werken zodat ze je niet meer in de weg staan in dit leven.
Het gaat erom dat iedereen dingen meemaakt om verder te komen in het leven om op deze manier lessen te leren.

In India heerstte er toen (en nu nog) een streng kasten systeem en je mocht niet zelf je geliefde uitzoeken. Dat maakte dat er overspel gepleegd moest worden als je met de persoon wilde zijn waarvan je hield en dat was niet toegestaan. Daarwas moed voor nodig en dit bracht veel risico met zich mee. Overspel kwam me duur te staan en ik werd vermoord door de gemeenschap.

Dat betekent dat je levens lang littekens hiervan meedraagt waaronder je schuldig kunnen voelen om voor de persoon te kiezen van wie je houd, niet goed verliefd kunt worden op personen die bereikbaar zijn etc. Evenals angst voor slangen, angst om je te binden. Begrip van voorgaande levens kan je heel erg helpen met helen van dit leven.

Zwakke plek in Aura:

De plek van de slangenbeet bijvoorbeeld (of een ander lichamelijk letsel uit vorige levens) kan energetisch lek in jouw aura blijven, die zorgt voor een onbeschermde plek in jouw aura die gemakkelijk toegang geeft tot ziekte. Hierdoor ben je eerder bevattelijk voor ziektes dan anderen. Deze plek in jouw aura kan gedicht worden wanneer je hiervan weet hebt, en jouw helpen te sterken in jouw herstelproces.

# reincarnatie # les geleerd # de dood is een overgaan naar een nieuw leven of zelfs een nieuw begin in dit leven.

Ik kan me afstemmen op jouw en een persoonlijk schilderij voor jouw schilderen.

Copyrights: Chantal van Sundert 2017

Geef een reactie

