Zojuist weer voor een injectie geweest

Zojuist ben ik weer voor een injectie geweest tegen de ontsteking in mijn schouder bij de reumatoloog. Dat is de derde injectie sinds December 2016. De verpleegster gaf aan dat ik een ontstekingsremmer kreeg ingediend en een pijnstilling. Ik vroeg of ze wist waarom ik een pijnstilling ingespoten kreeg , terwijl ik om een injectie tegen een ontsteking kom. Dat wist ze niet. Ze zei dat ze het ook weg kon laten. Ik heb daarom verzocht de pijnstilling weg te laten uit de injectie..immers een prikje doet geen pijn en als het goed is werkt de ontstekingsremmer wel tegen de ontsteking, dus zal de ontstekingspijn wel wegtrekken. Ook de dokter wist het niet toen ik het vroeg. Dus ik ben blij dat dat weg gelaten kon worden en dat ik zo’n arts heb die daarin toestemt.

# Lyme genezen # er gaat niet meer in als erin hoeft. # injectie tegen ontstoken schouder.

 

 

Geef een reactie

