Lyme artritis

Naast dat ik behandeld wordt tegen Lyme en Bartonella, behandeld mijn natuurgeneeskundge me nu ook apart tegen artristis. het is niet duidleijk of het hierbij om Lyme -artritis komt (waarbij artritis veroorzaakt door de borrelia infectie), of om een ontsteking door de co-infectie Bartonella of om ordinaire artritis al dan niet veroorzaakt door het feit dat ik Lyme heb of misschien wel aanleg heb voor artritis. Begrijp je het nu niet? Het geeft niet, want het is wel lastig. Het belangrijkste is dat de behandeling nu wel lijkt te werken, waar ik eerder hevige complicaties kreeg als artritis niet behandeld werd.

# surviving Lyme disease # natuurgeneeskundige behandeling # lyme complicaties # doorbraak

Geef een reactie

