Durupang, Timapang

Bij het verwijderen van het vloerkleed in mijn woning, kwam ik deze briefjes tegen met de mantratekst: Durupang Timapang. Ik heb ze er zelf onder gelegd , alweer tien jaar geleden toen ik hier wonen kwam. Ik was het alleen helemaal vergeten. De betekenis van deze mantra is: “het  Zuiveren van de ruimte en de bodem”. Daarom heb ik ze destijds onder het vloerkleed neergelegd. Om het zuiver houden van de ruimte en het bevorderen van mijn ontwaken.

IMG_2563

Op internet vind ik de volgende uitleg: “this is to sweep away all negative thoughts and obstacles that block my true awakening.” (dit veegt alle negatieve gedachten en obstakels weg die in de weg staan van mijn waarlijke ontwaken).

Ik heb in dit huis de grootste transformaties van mijn leven doorgemaakt, inclusief het ziek worden en gehandicapt worden.  Dat waren werkelijke lastige maar nodige ervaringen die mijn ontwaken hebben mogelijk gemaakt. De grond werd onder mijn voeten vandaan geslagen, en deze werd vanuit mijn nieuwe kwestbare wezen weer langzaamaan opnieuw  gelegd en gevormd tot een nieuwe bodem. Het huis  heeft zowaar dienst gedaan als heus klooster voor mij van spirituele transformatie. Er mocht zoveel geheeld en gezien worden, ik ben een compleet ander mens dan toen ik hier 10 jaar geleden ben ingetrokken.

Wat heb ik hier veel mogen ervaren. En wat is het mooi om deze cyclus nu af te mogen ronden.

Ik vond het prachtig dat ik de briefjes nu tegenkom bij het opruimen van de woning. Ze hebben hun werk goed gedaan! Met het opruimen van je oude woning laat je ook weer een laag verleden achter je. Een nieuwe fase gaat aanbreken.

Daarom hierna  door na de volgende fase in mijn leven, in de nieuwe woning. Waar ik anderen ga ontvangen en ze aanwijzingen ga geven voor innerlijke transfomatie. Het klooster heeft zijn nut bewezen en is verinnelijkt klooster geworden klaar voor een nieuwe start. Met veel hulp van Durupang Timapang, goden , gidsen en Engelen en alles en iedereen die heeft bijgedragen aan mijn pad van ontwaken.

Dank je wel huis, mijn tempel, ik maak een diepe buiging voor jou en ik ben je diep dankbaar.

3 thoughts on “Durupang, Timapang

  1. Ze lagen dan ook in de hoekjes van de woning tussen de houten vloer en de ondervloer. Pas daarbovenop kwam het tapijt.;-)

    Like

Geef een reactie

