Proficiat! 13 mei 1 maand koffievrij

Morgen 13 mei is mijn challenge afgelopen, waarin ik 1 maand lang geen koffie zou drinken.

Vandaag is het dus de laatste dag van mijn koffie challenge. En ik heb het volgehouden!

Tijd voor een feestelijke post!

hoera

Het was niet erg moeilijk omdat ik mij voor had gehouden het vol te houden.

Het hielp dat ik dit openbaar gedeeld had. De gevolgen zijn ; een betere ontgifting wat belangrijk is voor een chronisch zieke patient en geen zenuwachtigheid meer door het koffie drinken.

Zoals ik in een eerdere post melde, heb ik wel gezondigd; een maal door het drinken van cafeïne vrije koffie en eenmaal met het drinken van gewone koffie.

Wat ik nou verder ga doen? Ik blijf gewoon even geen koffie drinken als ik me daar lekker bij voel, zou ik zeggen, gewoon doorgaan toch!

Geef een reactie

