Gezegend Christusbewustzijn

Vrolijk Pasen 2017!

“Het Christusbewustzijn, de geaarde onvoorwaardelijke liefde, in mijn hart is wakker!”

“Dare to stand alone”…” wedergeboorte”

“Het is pasen, de eieren kunnen we gaan zoeken.”

 

 

 

 

 

 

 

One thought on “Gezegend Christusbewustzijn

  1. Dit is op Chantal Art Angel Medium Healer herblogden reageerde:

    Heeeft u interesse in dit schilderij? Ik werk tegen vrije betaling.

    Dat betekent dat u zelf de betaling na de sessie aan mij overmaakt of

    kontant betaald. Betalingen kunnen worden overgemaakt op

    NL 41 TRIO 0338417362 t.n.v. C.J.T. van Sundert

    Het is een uitdaging op deze manier te werken omdat het nieuw is. Ik geloof in overvloed & in geloof dat we in een nieuwe tjd leven waarin heel veel oude structuren omver vallen en het oude niet meer werkt. Daarbij horen ook de structuren die bepalen hoe we energieen uitwisselen.

    Als u dit schilderij voor u zelf wilt kopen, geeft u een waardevol kado aan
    u zelf, en ik vertrouw erop dat u mij naar waarde beloont.
    Aan het schilderij heb ik tijd gegeven, geld uitgegeven aan materialen en mocht u het verzonden willen hebben, dan komen daar verzendkosten bij. Dit alles hoort bij uw prijs bepaling. Neem de tijd om erover na te denken wat dit u allemaal waard is.

    Like

Geef een reactie

