Ter hemelvaring van mijn kater

Ressurection

Op deze afbeelding zie je hoe de ziel van mij kater opstijgt naar de hemel.

De kater is omringd door zijn gidsen en engelen die hem hebben begeleid bij zijn

overgaan. Het hart staat voor de liefde die ik voel voor Storm en de poort naar de

hemelse sferen. Dat ik dit schilderij heb doorgekregen vind ik heel ontroerend.

Ik voel me dankbaar dat mijn gidsen me op deze manier laten weten dat alles goed is

gegaan. Het schilderij heet een plekje gekregen op het plekje waar Storm graag lag en

waar hij ook eventjes heeft gelegen toen hij thuis “opgebaard” lag.

Precies zo herinner ik mij de nacht waarop Storm hier opgebaard lag in de nacht die stil

en wit was van de sneeuw………………….ik ben er helemaal stil van.

Acryl op papier 50 cm x 65 cm.

2 thoughts on “Ter hemelvaring van mijn kater

Geef een reactie

